Artikel is toegevoegd

Meteen naar de content

Volg ons!

Eigen bezorgservice - Maatwerk mogelijk

Ervaar onze goede service!

Klachten

Klachten

Wij streven er natuurlijk naar om te zorgen dat alles voor u naar wens is, maar er kan helaas ook wel een wat mis gaan. Als u klachten heeft over de bezorging, de staat van uw product of over onze service, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via de mail, telefonisch of via de chat. Wij zullen u klacht dan zo spoedig mogelijk behandelen. 

Leidt dit niet tot een goede oplossing voor u, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Scherpe prijzen

Wij doen er alles aan om onze prijzen laag te houden

Eigen bezorgservice

Geen haastige bezorgservice, onze eigen bezorgers leveren je bestelling bij jou thuis!

Goede service

Persoonlijk en direct contact, zowel voor als na je bestelling

Maatwerk mogelijk

Alle producten uit onze eigen productielijn zijn volledig op maat te maken!