Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Contact
Je kunt ons altijd bellen op 085 060 33 83. Wij
zijn bereikbaar vanaf 9.00-23.00. Een Whatsappje sturen op 085 060 33 83 mag
ook. Je mag ons ook mailen op info@qualant.nl.
Ja, we hebben een leuke showroom in IJsselmuiden!
Hier kan je veel producten van ons bekijken en geven we jou persoonlijk advies.
Bellen, appen en mailen mag ook buiten
kantoortijden. Onze showroom is geopend op woensdag vanaf 10.00u-21.00u. Op vrijdag
vanaf 18.00u-21.00u. En op zaterdag vanaf 10.00u-21.00u.
Bezorging
Wij leveren al onze bestellingen zo snel mogelijk.
Wij hanteren een levertijd van 5 werkdagen. Maatwerk kan iets langer duren.
Mocht je een product sneller nodig hebben neem dan contact op, vaak is een
snelle levering wel mogelijk!
Bij een bestelwaarde van minimaal €400,- bezorgen
wij gratis! Daaronder zijn de bezorgkosten €39,-
Wij leveren
de meeste bestellingen zelf. Hierdoor komt u in contact met onze bekwame en
snelle bezorgers die verstand hebben van onze producten. Je kunt ze dus ook
gerust om advies vragen. Bezorgingen vinden plaats van maandag tot en met
zaterdag. Standaard leveren we tot aan de drempel van de voordeur, zelfs in
flatgebouwen of appartementen met een lift (indien het artikel in de lift
past).
Als je de bestelling liever over de drempel bezorgd wilt hebben of op een
andere plek in de tuin, kan dat ook. In overleg kan er veel! Dit is op eigen
risico. In het geval van schade aan jouw eigendommen, zijn wij hiervoor niet
aansprakelijk.
Als je de montage-optie geselecteerd hebt komen wij het artikel ook monteren!
Heb je nog vragen over de bezorging of bevind je je in een bijzondere situatie?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Heb je nog vragen over de bezorging of bevind je je in een bijzondere situatie?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!er.
De avond voor de bezorgdag krijg je via de mail een
track en trace met een datum en tijdvak van 3 uur. Mocht de chauffeur
onverhoopt vertraging hebben dan word deze tijd ook geupdate. Mocht het niet
helemaal duidelijk zijn op welke dag wij langskomen, neem dan contact met ons
op. Dan helpen wij je verder.
Jazeker dat kan! Je kunt in de winkelwagen kiezen voor
de optie Ophalen. Je kunt de bestelling ophalen bij ons in IJsselmuiden. Dit
kan op afspraak, neem daarvoor even contact met ons op.
Wij houden de bestelling vast totdat de bestelling
compleet is. Maar als u een gedeelte van de bestelling eerder geleverd wilt
worden is dat ook mogelijk! Neem dan even contact met ons op.
Natuurlijk kun je dan ook een bestelling plaatsen! Levering
op de Waddeneilanden is ook mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op.
Natuurlijk kun je dan ook een bestelling plaatsen! Levering
in een autovrije zone is ook mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op.
Wil je jouw bestelling liever wat later in huis
krijgen? Dat kan ook! Neem even contact met ons op, dan maken we een
bezorgafspraak.
Product & Voorraad
Wij hebben een grote voorraad van de meeste
producten. Hierdoor kunnen wij snel en grote aantallen leveren.
Dat is vervelend, neem contact met ons op. We
hebben informatie over de levertijd of we zoeken direct naar een andere oplossing!
Jazeker, wij kunnen veel producten op maat maken. Als
jouw maat er niet tussen staat neem dan contact met ons op, dan helpen wij jou
verder.
Vervelend dat je niet de juiste product of voorraad
informatie kunt vinden, neem contact met ons op. Wij helpen je dan direct aan
de informatie die je nodig hebt.
Bestellen & Betalen
Je mag vooraf én achteraf betalen. Je kunt in de
winkelwagen met alle veilige betaalmogelijkheden betalen. Bij aflevering kunt u
contant betalen of met een betaalverzoek.
Wij bieden verschillende gangbare betaalmogelijkheden aan. Direct betalen,
achteraf betalen, bij levering betalen of in de winkel betalen, het kan
allemaal! Zo proberen wij het voor u zo makkelijk mogelijk te houden. Alle
betalingen zijn 100% veilig.
Onze betaalmogelijkheden:
- iDeal
- Bancontact (Belgische klanten)
- Creditcard
- Betalen bij bezorging (pin of contant)
- Betalen in de winkel (pin of contant)
- Zakelijke factuur (bedrijven)
Al onze prijzen staan bij het product. De prijzen zijn
inclusief btw.
Wij hebben standaard lage prijzen. We hebben
ook kortingen bij bepaalde producten. Deze prijzen staan allemaal op onze
website. Bij grote afname kun je extra korting krijgen, neem dan even contact
met ons op.
Wij willen dat je de laagste
prijs betaald voor een product. Wij houden hiervoor onze concurrenten goed in
de gaten. Daarom kunnen wij korting geven op ons product als hij ergens anders
goedkoper te vinden is. Neem even contact met ons op, dan helpen wij je verder!
Jazeker dat kan! Als je het lastig vind om de bestelling online te doen
of je wilt maatwerk doorgeven dan mag je de bestelling ook telefonisch
doorgeven, dat is geen probleem.
Jazeker dat kan! Bij het
afrekenen kun je zakelijke factuur aanvinken. Je krijgt dan een gespecificeerde
factuur van ons op de mail. Wil je er KVK of andere gegevens op hebben? Dat
kan. Neem dan even contact met ons op via info@qualant.nl
Jazeker dat kan! Je kunt een mailtje sturen naar info@qualant.nl met jouw btw-nummer, dan komt
het helemaal goed!
Dat hangt van de situatie af. Neem contact met ons op, wij proberen
altijd naar een oplossing te zoeken! Mail ons op info@qualant.nl of bel ons via +31 (0)85 060
33 83.
Service & Garantie
De standaard garantie op onze producten is 2 jaar.
Dat is niet de bedoeling! Hier gaan we snel een oplossing voor zoeken.
Neem contact met ons op via info@qualant.nl
of bel 085 060 33 83.
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daarom helpen wij jou altijd zo snel mogelijk en lossen we alle problemen op!
Retourneren & Ruilen
Onze 100% tevredenheidsgarantie zorgt er voor dat je altijd 100% tevreden
bent over je bestelling. Je mag het product 14 dagen uitproberen bij jouw
thuis. Als een product je niet helemaal aanstaat komen wij hem gratis omruilen!
Zo heb je altijd de juiste kleur of maat in huis.
Als je het product wil retourneren of ruilen dan kun je een mailtje
sturen naar info@qualant.nl. Het product
moet in de originele staat zijn. We komen het product zelf omruilen of ophalen.
Ruilen is gratis. Bij retourneren worden er retourkosten in rekening
gebracht. Dit gaat om de bezorg- en ophaalkosten.
We storten jouw geld zo snel mogelijk terug. In ieder geval binnen 2
werkdagen.
Douglashout
Douglashout is een harde naaldhoutsoort, dit gaat
lang mee in alle weersomstandigheden. Het hout heeft een mooie Douglas-kleur. Douglashout is erg populair in Nederland.
Ons douglashout komt uit Frankrijk. Douglashout is
afkomstig van de Douglas-spar.
De meeste producten van Douglashout maken we zelf
in onze werkplaats. Hierdoor kunnen we dit eventueel ook makkelijk op maat
maken, neem hiervoor contact met ons op.
Geimpregneerd Grenenhout
Geimpregneerd houd in dat het hout behandeld is in
de fabriek. Het hout is behandeld met impregneermiddel. Hierdoor is het bestand
tegen alle weersomstandigheden en gaat het lang mee.
Grenenhout komt van de grove den. De houtsoort komt
voornamelijk uit Midden- en Noord Europa.
Onze producten van Geimpregneerd Grenenhout hout
worden voornamelijk in de fabriek gemaakt, maar wij kunnen ze eventueel ook
zelf maken.
Onderhoud producten
De behandeling verschilt per product. Onze geïmpregneerde
producten zijn behandeld met impregneermiddel, andere producten zijn gebeitst
en weer andere producten zijn niet behandeld. Dit staat in de productomschrijving.
De producten die niet behandeld zijn zijn altijd van een goede houtsoort die
ook niet direct een behandeling nodig hebben. Kom je er niet uit? Neem dan contact
met ons op, wij helpen je graag verder.
Jazeker dat kan, je kunt op onze website
onderhouds- en beschermproducten vinden om de producten te behandelen voor een
langere levensduur.
Je kunt kijken op onze website bij onze
onderhoudsproducten. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, wij
helpen je graag verder.
Onze producten zijn van echte kwaliteit! De
levensduur verschilt natuurlijk per product, maar gemiddeld gaan de producten
10-15 jaar mee!
Klachten
Dat is niet fijn om te horen! Wij helpen je zo snel
mogelijk verder. Mocht je een klacht hebben dan kun je deze mailen naar info@qualant.nl, je kunt dan eventueel ook
foto’s meesturen. Je kunt ons ook altijd bellen op 085 060 33 83.